miercuri, 11 mai 2011

Vine vacanța de vară și pe VPlay

Salut

Începe vara, asta înseamnă că serialele o să fie înlocuite de emisiuni de tot rahatu făcute pe plajă [dă domne' țunami]. Mă uit la destule, însă câteva merită o opinie așa, de final de sezon și ce am înțeles io cu mintea mea subțire până acu.


House - S-a pus iară pe vicodin, joacă șah cu Cuddi, și s-a întors treișpe...în rest, aceleași cazuri, același diagnostic greșit după diagnostic greșit care omoară pacientul, până când cineva vorbește cu House și îi luminează mintea cu ce s-a întâmplat [de obicei Wilson, care îi ține prelegere/morală]. Sezonul ăsta a fost mediocru, s-au încercat multe povești care să schimbe rutina, însă au cam dat fail. Vreau să văd dacă reușesc să întoarcă totul pe sfârșit.

I miss Cameron.


Fringe - Holy Fucking Shit! Ultimele 3 episoade au adus tot mai multe plot twists, și au încheiat sezonul cu un mindfuck de proporții. Wormholes - time travel - Walternate - Observers și tot tacâmul. Un sfârșit de sezon care ar putea ține și de sfârșit de serie. Deși se anunță sezonul 4. W0000t W000t!

Mindfuck


Smallville - Crown Jewel - După zece ani, se termină și Smallville. Povestea lui Clark Kent/Kal-El/Superman începând din clasa 9-a până ajunge să se mute în Metropolist. După ce s-au pierdut prin sezonul 7, au reușit să revină și să devină iară interesanți. Sâmbăta asta va fi ultimul episod din sezon, abia aștept să-l revăd pe Michael Rosenbaum în rolul de Lex. Sincer, mă întreb dacă vor reuși să se ridice la nivelul așteptărilor mele, mai ales după ce Fringe reușit să încheie orgasic sezonul 3.

Mențiuni:

Two and a Half Men - Charlie Sheen is Winning, se pare că Chuck Lore nu vrea să ne ofere un fundal, astfel făcându-mă să-l urăsc, dacă nu îmi oferă un final frumos de The Big Bang Theory, nu văd cum îl pot ierta xD.

Nici nu mă chinui să explic asta


Lie To Me - Scurt, pic plictisitor, nimic foarte interesant

Dexter - Dexter ne-a obișnuit cu jumătăți de sezon, iar finalul a fost genial, can't wait următorul sezon.

V - Okay, s-a terminat [?] frumos, suspans...dar doar 10 episoade într-un sezon?!


În altă ordine de idei, e vreme faină afară, iar cerul e genial colorwise, eu am un modul obositor, dar până acu am învățat în 6 ore cât am învățat la alte cursuri într-un semestru, și azi am mâncat prima data cu bețișoare, m-am descurcat like a baws..

Un comentariu: