luni, 23 mai 2011

Johnny La Gente Esta Muy Loca

Salut.

Mă gândeam inițial să povestesc despre două crackheads de care am dat azi în parc și îmi povesteau cum au ajuns în cluj cu un balon mov...dar în schimb vă zic ceva mult mai plictisitor și așa, luat la mișto.

Primesc ieri de la Ali, probabil singurul meu cititor, un flyer cu ceva ce se intitula revoluția spaniolă. Și cu un text ambiguu, care nu știu dacă vroia el să fie sau nu, dar mi-a stârnit interesul.

Pe asta am pus-o că e smexy.

Astfel luai hotărârea să verific respectivul event care avea loc în ziua de azi prin jurul orei 19 în piața Mișu Bățosu [Mihai Viteazu]. Puțin întârziat după un somn de amiază bine meritat, ajung acolo unde spre surprinderea mea, era mai nimeni. După ceva timp, vin niște indivizi care se pare că erau chiar spanioli și protestau din solidaritate pentru hăia de acasă de la ei care au 20% or so rată de șomaj.

Eu care mă așteptam la oameni care aruncă cu molotoave și tauri înfierbântați am fost întâmpinat de niște amețiți dezorganizați cu câteva pancarte și vreo 3 tentative de mariaci fără sombrero care cântau ceva ce nici ei nu știu ce cântau. - Horry shiet ce lungă o fost fraza, și probabil virgule uitate.

Pentru că pitong?


Se apucă spanioloii, care erau vreo 20 să țină pancarte în mână, să dea flyere, și să cânte...also mai era o tipă care învârtea ceva ață... Fiind protest aprobat de primărie, erau prezenți și 2 jandarmi, care după 20 de minute s-au plictisit și s-au dus - adevărat semn de failure, cred că numa francezii mai puteau da asemenea rateu.

Parcă și tanti alea ce făceau dansul pinguinului în față la casa poporului erau mai convingătoare.

La cucaracha


Îmi pare rău să văd că în Europa, înafară de brits, nimeni nu știe să facă un protest calumea :( where's the drama? where's the cracked heads?! Where's the blood?!?!!

What the fuck?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu