sâmbătă, 14 mai 2011

Se scoală în jos jos jos...

Salut.

Warning: urmează un amalgam de idei [copyright Mădă]/ranturi care pot sau nu pot avea o ordine logică.

Cei de la COS [consorțiul organizațiilor studențești] au organizat zilele astea Napoca Music Event [rings a bell?], unde au chemat pe Paraziții, Grasu Icsicsel și pe cei de la Vama.

Ombladon

Are rost să menționez partea în care am intrat backstage fără urmă de legitimație de presă sau VIP pass, doar fluturând un aparat foto, am ajuns să urc și să fac poze de pe scenă.

Vreau să menționez câteva observații mărunte privind fanbase-ul Paraziții și cel al lui Grasu.
A merge la un concert Paraziții, sau la unu Grasu, poate fi comparat ușor cu a merge la grădina zoologică, sau a sta în cușca maimuțelor îmbrăcat în banane.

Diferența esențială e că la Grasu nu ai nevoie de un termometru ca să măsori temperatura, e destul să faci media IQ-ului publicului.Nu zic că toți îs retarzi, însă exemplarele cu IQ sub nivelul mării sunt prea răspândite ca să nu generalizez.

La Paraziții a fost frumos, am avut ocazia să vorbesc cu cei din trupă și cu MarkOne, au făcut atmosferă, publicul a cântat chestii, treburi, socoteli. Mi-au plăcut

FDD

Înainte să vă agitați, nu e salut nazist, doar flutura din mână

La Grasu însă...Tulvai maică precistă ce curvăsăreală. Începând cu fete [piți] de clasa 5-a și până la o tanti de 40 de ani care stătea în stânga scenei, toate cântau cu mult respect de sine pe versurile lui Grasu:
Se lasa jos, jos, jos

Le place jos, jos, jos

Vor toate jos, jos, jos

IQ-ul jos, jos, jos  [asta am băgat-o eu]


Restul de versuri de la alte melodii, nici nu mă mai chinui să le citez, pentru că mi-e frică să nu cadă blogspot din nou.

Desigur, le mai aveam pe fetele cu ochii verzi și părul pletit, fetele care nu merge în nici într-un bal...astea erau frișca de pe tortul de ciocolată care erau ele. Urlau, zbierau și se frecau de pardalienii lor zici că erau la servici pe Calea Turzii [la Adra ca să înțeleagă și Reghinu].

Pun o poză și cu el, așa, de formă.


În fine, azi am rămas cu un gust d'ăla amar în gură după ce am văzut cât respect de sine poa' să aibă creaturile astea. Iar fetelor [nu toate desigur], un mic sfat, dacă vă înjosiți atât de mult față de voi înșivă, de ce vă așteptați ca noi să vă respectăm mai mult?



3 comentarii:

  1. Grasu Icsicsel Bravo lai botezat pe saracu artist :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. "care erau ele " :)) pe persoana fizica "erau ele"?
    Vai nam mai ras ata de mult pe un articol mai ales la cea scris Anonim mai sus ,un articol super prost dar nu ca gandire doar ca ii grea limba romana pentru unele BV scrie in continoare ca sa putem rade si noi copios dupa examene

    RăspundețiȘtergere
  3. Dude, sarcasm doesn't work against stupid people XD

    RăspundețiȘtergere