miercuri, 4 mai 2011

*Titlu standard și timid ca prima postare pe blog*

Salut.

În următoarele rânduri ar trebui să mă prezint și să înșir motivele pentru care vreau să-mi fac un blog. Dar nu voi face asta, n-am nevoie să mă explic cuiva de ce am hotărât să îl fac. După titlu, îți poți da seama că vor fi "rant-uri".

Whatever, având în vedere că publicul meu [publicul, de parcă 5 oameni care au dat din greșeală click pe un link de pe facebook pot fi numiți public] știe cine sunt, nu voi face partea în care mă prezint. O să vă zic însă că de aproximativ 5 ani, sunt un avid jucător al unei chestii web-based numită OGame.

Ăsta-i logo de la joc, ca să ai o imagine vizulă care să o pui lângă un nume

Îl jucam la început în varianta engleză, am ajuns să-l traduc în română alături de 3 prieteni, apoi să mă alătur staff-ului. Okay, ți-am zis povestea necesară în spatele jocului, mai mult nu are rost să-ți spun despre el. Ca orice joc, are și un forum. Oh da, forumurile sunt funny, dai în ele de cei mai funny dar și cei mai înceți [dpdv mental] oameni din lume.

Azi îl prezint pe nyky16: [da...așa își scrie numele]




Nyky are 20 de ani [conform declarației proprii]. Ca orice cetățean, el se bucură de libertățile democrației: libera exprimare, dreptul la vot și viață.

În urma unei tâmpenii în OGame, nyky a pierdut o parte din...bunurile lui online... Spre nenorocul lui, acest lucru a fost făcut public pe forum, omorând aroganța cu care acesta se afișa în respectivul spațiu Online. În urma respectivei postări, câțiva alți utilizatori s-au apucat să-l ia la unșpe' metrii [inclusiv eu].

Răspunsul lui pentru mine și încă un alt individ a fost următorul

[forma originală].
ma mai termina cu ironiile tale k deja ma enervezi da am fost la bere si n-am avut chef sa fac fs care e problema ta nu inteleg? e vreo pb k unii invata mai rpd sau mai greu decat altii? de fapt asta te sacaie pe tn invidia..
just nu am beut nimic mult..daca ti-am zis ca erau toate jos pai erau k toata ziua au stat...si cand eram eu la calc si cand nu...n-am zis k no sa culegi campul ci doar k inca nu ai culeso atunci...si mai lasa-ma tu cu asteptai retururi si alte alea...k nu impresionezi nici o musca..
Dude, what?!


Pentru cei care nu înțeleg nimic, cam așa ar trebui să arate ceea ce a vrut să scrie.
, mai termina cu ironiile tale, că deja ma enervezi. Da, am fost la bere şi n-am avut chef să fac fs, care e problema ta, nu inteleg? E vreo problemă  unii învaţă mai repede sau mai greu decât alţii? De fapt asta te sâcâie pe tine, invidia..
Just, nu am beut nimic mult..dacă ţi-am zis că erau toate jos, păi erau  toată ziua au stat...şi când eram eu la calc şi când nu...n-am zis  n-o să culegi câmpul, ci doar încă nu ai cules-o atunci...şi mai lasă-mă tu cu aşteptai retururi şi alte alea... nu impresionezi nici o muscă..
 După un răspuns scurt în care i-am dat un link către dexonline. Mi-am primit și replica.

nu tre sa-mi dai dictionarul limbii romane pt k eu nu am diacritice in textul meu si ca nu pun virgule aici nu invat sa scriu orografic aici am libertate la ceea ce am sa zic si scriu cum vreau chiar daca fac ca unii(chear,nujtiu si alte tampenii deastea care si astea mi se par la randul lor stupide dar tu nu ma poti critica pt treaba asta si nimeni nu poate...dar ca sa aveti motiv sa enervati omu k n-aveti treaba acasa asta e de fapt ideea si va inteleg...adica ii inteleg pe unii ca viata lor e mai mizerabila ca unui gandac dar nu e vina mea sa stitii!!!!
si stii bn k n-am fost arogant deloc..ti s-a parut :) 

Read The Fucking Manual

Mai sus, aveți limbajul unui tânăr de 20 de ani, cu dreptul ca la fiecare 4 ani să aleagă partidul care va guverna alături de UDMR. Dragă nyky16, întrebarea mea este: Câte găleți, pelerine, pixuri și brăduleți de mașină cu PD-L ai acasă?

Ca să ai din ce să bei apă când ți-e foame

Postarea lungă pe astăzi a fost de warmup. Ne vedem când mă mai scoate cineva din sărite...nu va lua prea mult.

Un comentariu: