duminică, 15 mai 2011

Pentru că internetul e ieftin și oricine îl poate folosii


Salut.

Una scurtă


Sarcasm is hard to get

Anonim spunea...
"care erau ele " :)) pe persoana fizica "erau ele"?
Vai nam mai ras ata de mult pe un articol mai ales la cea scris Anonim mai sus ,un articol super prost dar nu ca gandire doar ca ii grea limba romana pentru unele BV scrie in continoare ca sa putem rade si noi copios dupa examene
Stimate și mult iubitule anonim care ai dat acest comentariu la articolul meu anterior.




Doresc a lămurii următoarele elemente pe care le voi puncta cu cifre arabe.
  1. N-am
  2. Cum se rade o ață? având în vedere că nu ai folosit diacritice, eu asta am înțeles
  3. atâta
  4. ceea
  5. îi
  6. bravo
  7. continuare
  8. ce pula mea tot radeți voi acolo?!
  9. ești Nyk1 ?
având în vedere că am spus cifre arabe, logic ar urma 10, care nu e o cifră, este un număr, așa că voi reîncepe numărătoare.
  1. care erau ele este o evidentă referință pop-culturală la cel mai rromân român dintre toți, Marean Vanghelie.
  2. Învață să scrii
  3. Ca să-l citez pe unguru bulan: "No amu' du-te'n baie, bagă-ți capu în budă, trage apa, dă-ți două palme și uită-te în oglindă să vezi cât de prost/proastă ești.
  4. Haters gonna hate.
O zi bună în continuare.


Also, aștept să aud de la tine în continuare mai jos.

10 comentarii:

  1. o da le vei puncta cu cifre arabe nai alceva de facut ? sau mai bine zic ai scris o porcarie si acuma incerci o intorci,ce inteligent esti tu ca sti sa folosesti tastatura,bai ala care nici macar numele la interpreti nu stie la il scrie, da scrie despre iei lasane,cand sti sa scri si tu ceva calumea si corect mai hai si scrie , nu te uraste nimeni dar esti penibil scriind prosti si venit cu corecturi pe comenturi dute si corecteazati articolu sau cum vrei tu sai zici si dupa aceia sa vi sami corectezi mie sa pui caciulite .Ca eu nu scriu parerile mele desprea oameni . A da si pentru cultura ta generala artistu ii Grasu XXL sa sti si tu pe muzica cui dai din cap.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuza-ma,dar macar el stie sa scrie corect gramatical cand ii cazu, spre deosebire de tine care nu stii ce-i ala genitiv...
    Si daca te uiti la numele blogului, el scrie sarcastic, ceea ce se poate interpreta ca "bataie de joc", uneori serioasa, alteori deloc serioasa.

    Asta doar ca sa ai asa o idee cat de vat generala.

    RăspundețiȘtergere
  3. a da on inceput sa apara prietenele in ajutor ori cad de mult il aperi tot porost scris ii deci zi ce vrei aparal cum vrei desi ii penibil o fata apara un baiat

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca sa citesti ce ai scris... IT MAKES NO SENSE!... daca, bine-nteles, nu pui niste virgule pe acolo.
    Si nu-l apar, ti-am spus doar cum sta treaba cu scrisu lui

    RăspundețiȘtergere
  5. vaaaaaaaaaaai di pla mea, Anonim mai lasa comentarii ca m-ai binedispus rau :))

    RăspundețiȘtergere
  6. aoleoo. :)) Anonim te cam bate limba romana :>

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonime', cu riscu de a mai auzi asta: No amu' du-te'n baie, bagă-ți capu în budă, trage apa, dă-ți două palme și uită-te în oglindă să vezi cât de prost ești.

    RăspundețiȘtergere
  8. E amuzant, numele blogului este 'delocsarcastic', iar voi va luati de anonim ca nu scrie corect, el corectand greselile altora, prin greselile sale... parerea mea e ca va da clasa cand vine vorba de sarcasm.

    RăspundețiȘtergere
  9. ^ A nu fi confundat sarcasmul cu prostia.

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca si unguru anonymus i-ar spune aceeasi chestie :))
    grasu xxl chiar ii artist? :O

    RăspundețiȘtergere