sâmbătă, 28 mai 2011

Multe paranteze pătrate

Salut.

Anu ăsta se pare că ministrul educației a decis să scurteze anul școlar cu ...multișor. Pentru cei de a 12-a that is.

Oricum, am primit și eu o [singură!] promoție [sonet cum zic alți indivizi di pe la Cloj] [rușine celor care nu mi-ați dat, deși v-am dat anu trecut!] de la o prietenă din Cluj pe nume Alexandra.

Forever


M-am decis să merg să fiu prezent la terminarea celor 12 clase și să o felicit. După ce i-am m-am trezit la 8!!! și am ținut flori!!! [ține minte Ale! câte am făcut io pentru tine!!!] printre alți mulți neni și tanti cu flori, eu fiind alergic la respecivele, am beut bere.

Oricum, să ne întoarcem la festivitate. După un tatăl nostru [lulz] și îndelungul blabla politic gen "noi avem pula atât de mare că dacă vrem, ne futem singuri în cur cu ea" ținut de o directoare cu voce de soacră autentică. [apropo, ați observat ce de treabă e în prima respectiv ultima zi de școală, chiar dacă te fugărește prin budă când fumezi / joci șeptică pe ascunse tot restul anului!?]. Totul s-a încheiat cu o clasă de a 11-a care a cântat o parodie genială după Pușca și cureaua lată, cu versuri adaptate studenților.

Acu realizez ce colege faine am avut xD

Lăsând deoparte toate blablaurile și e-peen-ul mărit al directoarei și diriginților [Urzică, dirigul meu, a fost om modest, el nu se pune xD], mi s-a făcut dor, de liceu, de glumele despre câcat a lui Grama, de dormitul pe Mara, de tachinatul Oanei, de fugitul de la istorie să beau o bere cu Alex și de discuțiile nesfârșite cu Meda. Mi-e dor di voi ca di mama, și ne vedem în vreo lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu