duminică, 22 mai 2011

Și s-au mai gătat

Salut.

După ultima alarmă de sfârșitul lumii, mi-am dat seama de un lucru. Până când sfârșitul nu e anunțat de Wikileaks, toate restul anunțurilor sunt false.

Bun, destul cu stârfișul lumii.

S-au mai gătat câteva seriale la care mă uitam, și vine vacanța de vară, când o să stau plictisit la etaju 4 în Reghin, transpirând, fără cea mai mică idee despre ce să fac cu viața mea.

Dar înainte, voi mai adăuga câteva idei despre finalul seriei Pirates of the Caraibbean.
Film tras după el de efecte 3D, performanța lui Depp și sânii lui Penelope Cruz. Un fel de Matrix 2, făcut de Disney.
See them in 3D! Now at your local theatre 

Seriale:

Smallville - Series Finale, aka gata, aka caput, s-a gătat, de tot. Un final frumos, cu o trecere de la Smallville spre Superman, deși am încă întrebări în legătură cu Clark și Lois. Finalul a reușit să-l bată pe cel din Fringe, dar nu cu mult. Așteptăm Superman din 2012 [fără Tom Welling :(]

Grey's Anatomy - Serial de fete cică, cu final foarte fain dar brusc, în care se anunță multe dar nimic. Much drama, prea puțină acțiune.

Chuck - Wedding Bells, Intersect, mult suspans pregătit pentru sezonul următor, câteva chestii lăsate fără răspuns, însă în mare, un final bun.

The Big Bang Theory - Un final de tot rahatu, se pare că Chuck Lore a picat în depresie după ce s-a certat cu Charlie. Decât o glumă bună "I'm the new Homo in town"





P.S. Mi-e dor de Reghin.

2 comentarii:

  1. Ultimul episod din chuck a fost un mare bullshit.Aproape ca imi doresc sa nu il mai fi continuat.Prea tras de par si lungit degeaba,it was nice while it lasted,it's time to end it.
    In schimb Big Bang a fost brilliant :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fata are tipaaaa :))) din filmulet =)))
    revenind... finalu lu chuck o fost extraordinar de ciudat :)) da ok pe ansamblu

    RăspundețiȘtergere