duminică, 26 iunie 2011

They see me trolling...

Salut.

How to troll peeps:



Există un joc, e printre primele pe care le-am jucat ever, se numește Silkroad Online. Și există un oarecare server private pentru el.

Uitându-mă pe forum, printre toate post-urile retarde, am dat de unu mai mult ca genial:


atentie cu totii :) fostul master Welly din romanasii i-a dat scam lu varamiu de warrior de 100 ... si distrusu nu recunoaste nimic.... si mai era si mare guild master... nu aveti incredere in copilu asta....

deaia nu-mi plac mie romanii si acum 1 saptamana il luam la pula prin topicu ala al lui cu slbz guild romanasii.... si voi ii luati apararea.. pisamas pe mormantu lui si in masa aia stramba.....

dau 10m gold ptr orice informatie despre el (adresa, telefon bla bla) vreau sa-l fac sa fie si mai urat de cat e 

Deci, acest oarecare Welly, a furat contu lu văru lu unu și uatevăr, o mulțime de post-uri conținând rage și amenințări cum capul lui Welly va fi rupt.

Yadda Yadda Yadda, Let's troll!


Eu nu îl cunosc pe acest Welly, deci nu dădeam informații legit.

Verde, sunt postările mele. Roșu sunt restu.

Click for nerd rage


Dear kids, gaming is srrs bsns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu