luni, 25 iulie 2011

Azi e MTV news...


Salut.

Multe idei, mai toate legate mai mult sau mai puțin de muzică.

Printr-o conjunctură de evenimente, am ajuns astăzi să ascult respectiva melodie.


Și am observat două lucruri:
1. Sophie Ellis Bexter is frikin smokin'.
2. Un comentariu care l-am mai văzut la nșpe mii de melodii în diferite forme dar aceași structură. Comentariul spunea:

You say Lady Gaga, I say Afrojack
You say Hannah Montana, I say Paul Van Dyke
You say Owl City, I say deadmau5
You say Jonas Brothers, I say Tiesto
You say Justin Bieber, I say Armin Van Buuren.
You say Taylor Swift, I say Marco V
95% of teens these days listen to the same formulaic,crappy pop over and over again. If you're one of the 5% who still listens to real music, thumb this up, then copy and paste it to at least 5 videos. Don't let the spirit of trance & electronica die!

Și de aici începe "rantu`"
  • De ce simți nevoia să urăști alte genuri muzicale diferite de ale tale ? Care este justificarea ta că orice ascultă altcineva și nu se află în playlistul tău e nașpa? 
  • De ce ai asculta DOAR un singur gen muzical, precum respectivul individ, de ce să asculți doar muzică electronică din moment ce există atâtea alte genuri muzicale.
  • De ce-ți compari artiștii preferați cu cei pe care-i urăști? Nu aud pe nimeni să spună "Păi...prietena mea e mai faină decât Amy Whinehouse", pentru că desigur că e, orice are un vagin e plasat pe scala frumuseții deasupra lui Amy cu vreo 30 de trepte. 
  • "Formulaic, crappy pop over and over again" - Oare căcatu ăsta cu aripi nu a realizat încă cât de repetitiv e trance-ul? Până și o Hannah Montana folosește mai multe elemente "muzicale" decât o piesă trance.
  • "who listens to real music" - Dacă trance-ul a ajuns "real music", atunci Justin Bieber e un clasic al rockului și Bruce Springsteen e un manelar împuțit.
  • Azi mâine încadrați și dubstepul în categoria muzică.....[urmează mai jos două glume pe seama dubstep...poate mai îmi vin altele pe drum].

Clarificări înainte să-mi luați gâtu'

  • Nu urăsc trance-ul sau muzica electronică, ascult cu plăcere A State Of Trance, însă nu-l consider singurul gen muzical existent, și mi se pare net inferior unei piese de la Kiss.
  • Un gen muzical în care nu se folosesc instrumente nu prea impresionează.
Also, nu voi nega niciodată că:

  • Ascult Demi Lovato/Selena Gomez și alte chestii de care mulți fac mișto, dar în momentul menționării unei melodii toți o știu. Asta e din seria "HAHAHAHA!! TE MASTURBEZI!!!!"...guess what Sherlock, șansele sunt ca și tu o faci. [ also, before you start mocking: http://www.youtube.com/watch?v=tmz_FFrPZ5c ]
  • Am 7 Giga de rock clasic, pe care îl combin cu muzică comercială de pe youtube.
  • Când aveam 6 ani, am desumflat roțiile la trabantu lui vecinu.
  • Și i-am rupt oglinda la mașina lui Nora, balansându-mă pe ea...aveam vreo 10 ani pe atunci....

Și am promis că fac puțin mișto de dubstep






P.S: Ultima dată când am fost în David, m-am întors cu un purice!!! FFS

3 comentarii: